Želimo si, da bi naš izdelek Quittr (v nadaljevanju “Izdelek”) imeli radi prav tako kot mi, toda če ga odprete in ugotovite, da vam preprosto ne ustreza, vas prosimo, da nam nemudoma pošljete elektronsko sporočilo na refunds@quittr.io, da bomo lahko potrdili vračilo izdelka (stroški povratne pošiljke so odgovornost kupca). Vašo željo po vračilu izdelka nam sporočite najkasneje v roku 14 dni po datumu prejetja izdelka, izdelek pa nam priporočeno po pošti pošljite nazaj najkasneje v roku 30 dni od datuma prejetja izdelka (na priporočeni pošiljki mora biti razvidno, da je bilo poslano v roku 30 dni od prejetja izdelka).

Vračilo izdelka lahko izvršimo samo v primeru, če je bil izdelek povsem nerabljen ter je v izvirnem stanju in v originalnem pakiranju. Če od vas prejmemo rabljen izdelek (četudi le enkrat), vašega vračila izdelka ne bomo mogli sprejeti. V malo verjetnem primeru, da boste po kratkotrajni uporabi ugotovili, da vam izdelek ne ustreza, vam priporočamo, da ga predate prijatelju, ki vam bo zelo hvaležen, da ste mu/ji podarili tako čudovito darilo.

Prosimo vas, da imate v mislih, da ne moremo neposredno menjavati izdelkov, tako da če se odločite za drug izdelek, boste morali najprej zahtevati vračilo izdelka in nato naročiti novega. Ko izdelek v izvirnem in nerabljenem stanju prejmemo, ga z naše strani še enkrat kvalitativno ocenimo in sprožimo postopek vračila. Glede na vaš način plačila lahko vračilo kupnine na vaš račun traja do nekaj tednov.

V kolikor prejmemo izdelek z vaše strani poškodovan, vam vračila ne bomo mogli potrditi, vendar vas bomo kontaktirali in vam poslali fotografije poškodovanega izdelka, tako da boste lahko zahtevali vračilo od izvajalca poštnih storitev. V kolikor je bilo vračilo poslano po sedmih delovnih dneh, bomo vračilo izvedli po lastni presoji. Poštni stroški ter uvozni davki in druge dajatve niso vračljivi. Sporočamo, da bomo vračila, kjer carinski stroški niso plačani, zadržali, dokler vsi stroški ne bodo plačani s strani pošiljatelja.

V malo verjetnem primeru, da prejmete pomanjkljiv izdelek, nas v roku sedmih delovnih dni o tem obvestite po elektronski pošti skupaj s fotografijami pomanjkljivosti, ki ste jih odkrili. Vsako pritožbo bomo proučili individualno in v kolikor bomo ugotovili, da je utemeljena, bomo manjkajoči del nadomestili z novim. V takšnem primeru bomo tudi sami krili vse stroške novega izdelka oziroma njegovega dela ter poštne stroške. V kolikor želite vračilo kupnine za izdelek, ki še ni bil poslan, nas kontaktirajte neposredno in sprožili bomo postopek vračila.

 

Osveženo: 28. februar 2020, 00:00

Za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje to spletno mesto uporablja piškotke. S potrditvijo tega sporočila se z njihovo uporabo strinjate. Za več informacij oziroma izbiro vaših nastavitev si poglejte našo Politiko zasebnosti.

×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu Quittr
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnih mest ali jih odstraniti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnica velike večine sodobnih spletnih mest.